ANAX - Serwis Urządzeń Diagnostycznych

Robot koszący RGRASS A300 Laboratorium ANAX

Uniwersalna linia diagnostyczna - MAHA EUROSYSTEM dla pojazdów o d.m.c. do i powyżej 3,5 t.


Główne cechy:

  • Całkowicie zautomatyzowany przebieg badania z kontrolą i prowadzeniem przez operatora.
  • Prostota obsługi dzięki zastosowaniu komputera ze środowiskiem Windows.
  • Możliwość rozbudowy dzięki zastosowaniu modułowego systemu firmy MAHA.
  • Możliwość podłączenia do komputera poprzez kabel sieciowy, kompatybilność z siecią warsztatową ASA.
  • Możliwość podłączenia do krajowych sieci Ethernet.

Linia diagnostyczna - MAHA EUROSYSTEM dla pojazdów o d.m.c. do i powyżej 3,5 t

Elementy wchodzące w skład linii diagnostycznej MAHA EUROSYSTEM dla pojazdów o d.m.c. do i powyżej 3,5 t:

  • Pulpit komunikacyjny 3000:

    Jest mózgiem urządzenia kontrolnego z:
    • komfortowym bankiem danych do rejestracji pojazdów i klientów,
    • programem komunikacyjnym i sieciowym,
    • przyjaznym dla użytkownika środowiskiem Windows.

    Przejmuje:
    • wprowadzanie i zarządzanie danymi wszystkich podłączonych przyrządów pomiarowym i innych urządzeń zewnętrznych,
    • wyświetlanie i wydruk wszystkich przesyłanych danych,
    • zarządzanie podłączonymi terminalami.

    Wymiary pulpitu sterującego: 1400 x 800 x 670 mm (wys.x szer.x gł.)

    Pulpit komunikacyjny 3000
  • Rolkowe urządzenie do badania hamulców:

    IW 4 / IW 7 EUROSYTEM dla samochodów osobowych,dostawczych,ciężarowych oraz autobusów, o nacisku do15 t / 20 t na oś. Główne cechy:
    • w pełni automatyczny przebieg pomiaru,
    • menu obsługowe wyświetlane na ekranie monitora,
    • sterowanie przez 32-bitowy procesor,
    • możliwość przyłączenia zewnętrznych modułów programowych wg indywidualnych potrzeb klienta,
    • radiowe czujniki ciśnienia w pneumatycznym i hydraulicznym układzie hamulcowym,
    • ręczny terminal radiowy umożliwiający wygodny pomiar ciśnienia,
    • szerokie spektrum możliwości dopasowania typu rolek do indywidualnych potrzeb klienta.

    Parametry techniczne urządzenia rolkowego IW 4 EURO :
    Maksymalny nacisk osi 13 t / 15 t *
    Średnica rolek 202 mm
    Długość rolek 1000 mm
    Odległość osi rolek 400 mm
    Prędkość badania 2,3 km/h bzw. 4,6 km/h*
    Zakres pomiarów 0 - 30 bzw. 40 kN
    Moc silnika napędowego rolek 2 x 7,5 kW 2 x 9 kW* 2 x 11 kW*
    Napięcie zasilania / Zabezpieczenie 3 x 400 V 50 Hz / 25 A
    Wymiary zestawu rolkowego 765x2005x280 mm 1043x1236x550(szer. x dł. x wys.)
    * dostępne jako opcja

    Parametry techniczne urządzenia rolkowego IW 7 EURO :
    Maksymalny nacisk osi 18 t / 20 t *
    Średnica rolek 265 mm
    Długość rolek 1150 mm
    Odległość osi rolek 475 mm
    Prędkość badania 3 km/h bzw. 6 km/h*
    Zakres pomiarów 0 - 40 bzw. 60 kN
    Moc silnika napędowego rolek 2 x 9 kW 2 x 11 kW* 2 x 16 kW*
    Napięcie zasilania / Zabezpieczenie 3 x 400 V 50 Hz / 50 A
    Wymiary zestawu rolkowego 862x2225x400 mm 1142x1427x700(szer. x dł. x wys.)
    * dostępne jako opcja

    Rolkowe urządzenie do kontroli hamulców IW 4 EURO Rolkowe urządzenie do kontroli hamulców IW 7 EURO
  • Tester zbieżności MINC II EURO:

    Parametry techniczne tester zbieżności MINC II EURO:
    Wymiary 135x1020x770 mm (szer. x dł. x wys.)
    Max. ciężar badanej osi 15 t
    Zakres pomiarowy 0 - 20 m/km
    Zasilanie / Zabezpiecznie 230 V 50/60 Hz 10 A

    Tester zbieżności MINC II EURO
  • Tester luzów zawieszenia - szarpak LMS:

    Parametry techniczne szarpaka LMS:
    Wymiary płyt pomiarowych 750x750x232 mm (szer. x dł. x grub.)
    Maksymalny ciężar osi badanego pojazdu 20 t
    Ruch na stronę 100 mm
    Moc silnika elektrycznego agregatu 1,2 kW
    Zasilanie / Zabezpieczenie 230 V / 400 V 50/60 Hz 16 A

    Tester luzów zawieszenia - szarpak LMS
  • Wyposażenie dodatkowe:

    • dymomierz MDO 2 LON,
    • analizator spalin MGT 5 4- lub 5- gazowy,
    • tester płynu hamulcowego BFT 2000,
    • miernik limitu prędkości SLT,
    • przyrząd kontrolny do tachografów TMK,
    • miernik poziomu hałasu Quest-Sound 2100,
    • radiowy miernik ciśnienia i pilot,
    • opóźnieniomierz VZM,
    • mobilny radiowy panel dotykowy FTS,
    • zabezpieczenie kanału GSQ,
    • urządzenie do sprawdzania i ustawiania świateł LITE
    • miernik siły zamykania drzwi SKM.


Linie diagnostyczne firmy MAHA posiadają certyfikat ITS i mogą być używane na Stacji Kontroli Pojazdów SKP.